Најчешћа питања
Своју наруђбину можете платити користећи Мастер, Маестро, Виса, Виса Електрон, Дина или Amex платну карту. Картица мора бити одобрена од стране банке издаоца за онлајн (Internet) плаћање. Приликом онлајн наручивања, одабиром одговарајућег начина плаћања бићете преусмерени на страницу која је заштићена и сигурна за овакав начин плаћања. Сигурност података приликом куповине гарантује процесор платних картица банке, па се тако комплетни процес наплате и обавља на страницама банке. Подаци о Вашој платној картици нису доступни нашем систему ни у једном тренутку. На новоотвореној страници банке потребно је да унесете следеће податке: број картице, датум истека и CVC2/CVV2 код, које можете прочитати са Ваше картице.
Уколико је трансакција успешна бићете враћени на наш систем уз обавештење да је плаћање успешно обављено. У случају да плаћање није успело, систем ће вам дати информацију о неуспелом плаћању и биће вам омогућено да поновите или да изаберете други начин плаћања.
Унос и провера података искључиво се обављају између корисника картице и банке, а интернет трговац нема увид у податке који се размењују. Приликом уношења података о платној картици, поверљиве информације се преносе путем јавне мреже у заштићеној (криптованој) форми употребом SSL протокола и PKI система, као тренутно најсавременије криптографске технологије. Сва плаћања ће бити обављена у динарима (RSD).
Сва плаћања ће бити обављена у динарима (RSD). Уколико се плаћа платним картицама иностранских банака издавалаца, динарски износ трансакције ће бити конвертован у сетлемент валуту банке (EUR) према курсу Народне банке Србије. При задуживању ваше платне картице, већ конвертован износ ће се конвертовати у вашу локалну валуту, према курсу који примењују оператори платних картица.
Можете платити са рачуна фирме. Потребно је да у оквиру начина плаћања одаберете опцију плаћање путем уплатнице.
Можете, али је потребно да то урадите у року од 30 минута након послате наруђбине. Наруђбину можете отказати телефонским позивом на број телефона 063 101 56 67 или слањем е-поште на [email protected]
Постоји могућност замене оштећене робе, а начин и услови под којима то можете урадити су описани у секцији Рекламације
Уколико сте након поручивања примили е-пошту од нас са потврдом наруџбине и уколико Вас је контактирао наш продавац, будите сигурни да је ваша наруџбина евидентирана.
Потребно је да кликнете на дугме Пријава/Регистрација, а затим на линк Заборавили сте лозинку?, након чега ће бити потребно да унесете Ваш E-Маил на који ћемо вам послати линк за ресетовање лозинке.
Од тренутка креирања наруђбине рок испоруке је 5 радних дана у случају плаћања робе пуошећем. За наруђбине чије плаћање се врши авансном уплатом путем електронског банкарства или уплатом у банци или пошти, рок за уплату је 5 дана од дана потврде наруђбине, а рок испоруке је 5 радних дана од евидентирања уплате. Уобичајено време за испоруку је 2 радна дана. Детаљније о испоруци можете прочитати ОВДЕ